REGISZTRÁLJ A PIXIBUZZ-RA!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Mi is ez az egész? Hogyan választhatok ki egy terméktesztet?
Nos, épp egy szuper közösségbe csöppentél, ahol számítunk rád is különösen akkor, ha szeretsz új termékeket kipróbálni (jó, hát ki ne szeretne). A képlet egyszerű: mi hozzuk ezeket a csodás termékeket, te pedig kipróbálod és elmondod véleményed. A jelentkezés egyszerű, ha számodra érdekes termékkel találkozol oldalunkon, csak jelentkezz tesztelőnek a megadott időszakban. Ha pedig megfelelsz a termék szempontjainak, valamint a nagy algoritmus mester is jóváhagyja, plusz sokszor aktív vagy, jó eséllyel bekerülsz a tesztelők közé. Mi pedig elküldjük neked a terméket, INGYEN!
2. Milyen szempontok alapján választjátok ki a tesztelőket?
Elsősorban a termékhez való illeszkedés számít. Fontos, hogy elkötelezett és aktív legyél, de új tagként is van esélyed bekerülni, hiszen minden kampány más szempont alapján válogat.
3. Mikor kapok értesítést, ha kiválasztottak?
E-mailben szólunk, ha bekerültél egy kampányba. Ügyelj rá, hogy az info@pixibuzz.hu címet vedd fel címlistádba és jelöld ismerősként, nehogy a SPAM mappába kerüljön!
4. Nem kaptam meg az e-mailt a teendőkről. Mit tegyek?
Először is ellenőrizd a SPAM/promóciók mappát. Emellett a profilodban minden kampány részlete elérhető, ott mindig látod, mikor mit kell csinálni. Így érdemes gyakran ellátogatni hozzánk, sőt csatlakozni közösségi oldalainkon is (Facebook, Instagram, TikTok), mert ott minden infó villámgyorsan terjed.
5. Hogyan értesülhetek új tesztelésekről?
Iratkozz fel a hírlevelünkre, és kövess minket social media felületeinken! Így biztosan nem maradsz le semmiről.
6. Nincs közösségi média oldalam. Lehetek így is tesztelő?
Persze! Nagyon örülünk minden social megjelenésnek, de a legfontosabb, hogy itt a PIXIBUZZ-on és a forgalmazó oldalakon ossz meg véleményt. Ha van kedved, feltölthetsz képet itt is, ezért is járhat BUZZPONT! Mi az a BUZZPONT? Az oldalon minden infót megtalálsz erről.
7. Hol találom a kampányhoz kapcsolódó feladataimat?
A profilodban, az adott kampány oldalán megtalálod a feladatokat és határidőket. Fontos, hogy időben elvégezd őket, mert ezek alapján értékeljük a részvételt és aktivitásod, ami akár egy következő tesztelésre történő kiválasztásodnál számíthat!
8. Mi történik, ha megsérült a termék?
Írj nekünk az info@pixibuzz.hu címre, csatolj fotót, és segítünk a megoldásban. Minden esetet egyedileg vizsgálunk a logisztikai partnerrel közösen.
9. Hol érdeklődhetek a szállításról?
A szállító partner által küldött e-mail tartalmazza a nyomkövetési adatokat, elsősorban őket keresd. Ha bármi gond van, jelezd nekünk, és utánajárunk.
10. Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
Kérjük, mindig frissítsd az adataidat a profilodban lehetőleg jelentkezések előtt. Sajnos sikertelen átvétel esetén nem tudjuk újraküldeni a terméket.
11. Hogyan tölthetem fel a véleményemet?
A profilodban a teendőknél a kampányoldalon megjelenik az összes feladat. Egyszerűen kövesd az ott leírtakat, és töltsd fel a szövegedet/képedet. Ha technikai hibát észlelsz oldalunkon, írj az info@pixibox.hu címre és segítünk.
12. Kapok valamilyen jutalmat a részvételért?
Igen, PIXIBUZZ pontokat gyűjthetsz! Ezeket később beválthatod mindenféle klassz holmira, melyek köre folyamatosan bővül majd.
13. Hogyan törölhetem a fiókomat?
Írj egy e-mailt az info@pixibuzz.hu címre, és mi segítünk a törlésben, de a profilodból közvetlenül is elvégezheted a törlést. Amennyiben a hírlevélről szeretnél leiratkozni, azt az abban foglalt linken tudod megtenni.
14. Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?
A bejelentkezési oldalon kattints az „Elfelejtett jelszó” linkre, és kövesd az utasításokat.
15. Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?
Bármilyen kérdésed van, írj az info@pixibuzz.hu címre, mindig válaszolunk!
16. Hogyan adjam le szöveges véleményemet a forgalmazók oldalán (pl. dm, Rossmann)?
Ezek az oldalak tőlünk függetlenül működnek. A legtöbb helyen nem kell regisztrálnod, csak kövesd az ottani utasításokat. A véleményeket általában az ottani adminok hagyják jóvá, így nem azonnal jelenik meg.
Ha technikai hibát tapasztalsz (nem működik az oldaluk, nem küldi el a véleményt, stb.), kérjük, fordulj közvetlenül az adott oldal ügyfélszolgálatához, mert nekünk sajnos nincs rálátásunk ezekre a rendszerekre.
17. Meddig kell véleményt írnom vagy feltöltenem a visszajelzést?
A profilodban a kampányoldalon mindig feltüntetjük az összes határidőt. Kérjük, ezt vedd komolyan, a lezárt kampányokhoz már nem tudunk később visszamenőleg hozzárendelni véleményeket. Ne feledd, a siker kulcsa a te aktivitásod!
18. Kapok visszajelzést arról, hogy sikeresen teljesítettem a feladatom?
Igen, a rendszer visszajelzést ad a teljesítés után, és frissül a státuszod is a profilodban.
19. A kampány véget ért, de még nem kaptam PIXIBUZZ pontot. Miért?
A PIXIBUZZ pontokat a kampány lezárása után osztjuk ki, amikor minden véleményt átnéztünk. Ez pár napot igénybe vehet, kérjük, légy türelmes.
20. Miért nem kerültem be a tesztelésbe, ha minden adatom rendben volt és jelentkeztem is?
Nem automatikusan történik a kiválasztás, minden kampány más szempontok alapján szelektál. Elsősorban a termékhez legjobban passzoló tesztelőket keressük, és egy algoritmus választja ki azokat a tesztelőket a kérdésekre adott válaszaik és egyéb ismérvek alapján. Ha most nem téged választottunk, ne csüggedj, jön a következő lehetőség!